Sunday, August 24, 2008

my lyfe

what sucks?
- next week is going to be one busy week
- my face is goin to be all sunburnt
-am hungry and have no idea of where to eat.
- im too lazy to even open my books
- i slept for 10 hours today..smlm x payah cakap lah kan.
- i viewed my friends photos on facebook. pictures of them jalan2 dekat NY and streets of US. and i am so freaking jealous.

tengoklah:



nak gambar dkt padang rumput mcm ni jugak!!!

- wondering when will i be spotted around streets of London pulak. (moga2 ade rezeki ke sana..amin)

pada suatu hari, moga2 saya akan berada di dlm gambar ini .insyaAllah..

- wasting my time on the internet doin nothing pon.

- missing my old friends yg sudah fly.

- thinking of who will i hang out wif once dh blk kuantan?? bcos khairin is in US. huhu

- my bed is a total M.E.S.S.

- i am a total mess

what's great

- i met allan wu otw balik kuantan. on the LPT highway. seems that he's on a movie shoot. my mom who was driving the car gave them a honk.?????? we were all lyk: ma, diorg tgh shooting lah. do NOT kacau2. bonda..bonda.

- went out shopping wif ayah and ma.

- tried on an orange trenchcoat. feeling chuck bassy!! harharhar
- ate durian and rambutan puas2

- met bianna and my new cousin.

-had this dream of eating nasi wif daging masak kicap yg ade byk bawang..oh. sungguh indahnye mimpi!

- mgu depan puasa!!! feelin excited. woohoo!!

4 comments:

Countess Miem said...

Eg. ;)

I spotted my pics in your entry..hehe..ye eh? Nnti Eg dtg sini, miem bwk gi jalan2..hehe

How's life?

.fadheR. said...

omg eg!
sedey la bace dis post.
even xde unsur2 sedey sgt..but i know how u feel.
xpe..insyallah ade rezeki fly tuh!
UK UK! all da best! hehe
btw, keyen slalu je kol me up kat sni..die bosan sbb xde laptop.

Iya_Kemi said...

tak yah jeles..soon u will be there gak kan..hhehehe..so no biggie...selamat berpuasa

e-G liYaNa said...

miem: oh lupe plak nk gtau miem. eg ade mencuri gambarmu bbrp ketul. haha.ok2. nanti g sane korg bawak g jln2 ye.

fadhe: thanx krn turut bersedey. haha. insyaAllah. oh ye? its been a while since khairin n i talked. jauh kan. bil tepon mahal. haha.

kak azza: insyaAllah. thanx korang!! sayang you all. selmat berpuasa juga semua!!!